perjantai 7. syyskuuta 2012

MethodDraine Detox syksy

Kesällä piti kokeilla uudestaan tuota ihme MethodDraine Detox- puhdistuskuuria, mutta eihän tuollainen kuuri luonnu kesän rientoihin.

Kun tässä oon huomannut syksyn touhujen lomassa olevani törkeen väsynyt ja olo yleensäkin ollut tosi vetämätön. Tää purkki iskeytyi yksi Sokos-reissu silmiin ja ostin sen mukaan.

Nyt on 3. päivä justiinsa takana (kohta juoksen suihkun kautta nukkuun).

Pyrin tekeen kuurin täysin ohjeiden mukaisesti. Kolmessa asiassa oon hieman lipsunut, mut kuten oon ohjeista ja kokemuksista ymmärtänyt, ne ei aina oo kuitenkin NIIN pilkun päälle.

1. kömmäys; oon juonut tyytyväisenä n.1,5litraa Novellen juomaa, joka sisältää sokeria (HUPS! Lopetan sen litkaamisen heti!)

2. kömmäys; ostin eilen illalla kaupan katkarapusalaatin, johon kuului salaatinkastike, joka sisälsi siirappia. Se siirappi ei kuitenkaan ollut etupäässä siinä ravintoainetaulukossa, joten oletan ettei sitä kovinkaan paljon voi kys. kastikkeessa olla.

3.kömmäys; söin ohrasuurimoita (ei oo gluteenittomia).

Mut muutoin oon syönyt ainoastaan kasviksia, hedelmiä, gluteenittomia tuotteita (kuten riisiä, tattaria), kasvipohjaisia öljyjä ja kalaa. Juonut oon pääasiassa erilaisia vesiä.
 

Kuurista voi lukea tarkemmin täältä ja täältä.

Ekana viikkona en aijo tsiikata liikaa kaloreiden puolesta (vaikkakin mm. riisissä ja lohessa on törkeesti kaloreita, vaikkakin mm. lohessa vaan hyviä rasvoja ja niitä kaloreita), mut sit taidan taas palauttaa itseni tuonne kalorilaskuri.fi- maailmaan.

3. päivän sapuskat;
- aamupalaksi 2x kananmunaa rypsiöljyssä paistettuna
- tonnikalapurkki ja keitettyjä ohrasuurimoita
- banaani, omena ja loputa (n.30g) pähkinöitä
- 2x tonnikalapurkkia ja herne-maissi-paprikasekoitus
- kuhafile rypsiöljyssä paistettuna + pinaattia ja sipulia ja tomaattia

Join päivän aikana 1,5L Detox- juomaa, ainakin 2L vettä, 1L makeutusvettä (Vitamin Well) ja n. 3dl Novelle vettä (sis.sokeria).
Oon pörhältänyt pitkin poikin koko päivän ja illan päätteeksi kävin BodyCombatin tunnilla, jossa kulutin 550kaloria.

Kuurilta toivon, että energiamäärä kasvais ja jaksaisin näinä pimeiämpinäkin (syksy) aikoina pusertaa ilman suurempia ponnistuksia.

Kahtoo mitä tästäkin nyt sit tulee... innolla odottaen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti