torstai 2. elokuuta 2012

Tekoripset

Oon nyt pitänyt n. 2vuotta ripsipidennyksiä alituiseen. Viime keväänä ehdotin ripsitekijälleni pientä taukoa, niin hän puhu pitkät pätkät kuinka normisti pidennyksiä voidaan pitää 4-6vuottakin putkeen. Kesä siis meni pidennysten kanssa, ja voiko olla helpompaa kun kesäkuumalla omaa täydelliset ripset 24/7.






Nyt kuitenkin monesta syystä haluan kasvattaa pidennykset pois ja tarvittaessa siirtyä tekoripsiin.

Ensimmäisenä haluan, että omat ripset palautuvat ennalleen ja saavat kasvaa rauhassa ilman raskaita pidennyksiä.
Toisekseen rahallisesti tekoripset ovat mucho halvemmat (riippuen siis kuinka paljon ja usein alan osteleen noita tekoripsiä).
Kolmannekseen olen huomannut,et törkeen monella jolla mun mielestä on sika upeet ripset, niin ne on just tekoripset! Niitä on niin monenlaisia!






Ostin Kicksistä alesta 2 pakettia ripsiä. Katoin vasta jälkeen muutaman tutorial videon (ois pitänyt tehdä just toistepäin). Oon aikasemminkin yrittänyt noiden tekoripsien kanssa sählätä, mut oon turhautunut ja heittänyt roskiin. Sama meinas käydä tänään, mut lopulta sain kuin saikin molempiin ihan nätisti ripset laitettua. Molemmat silmät ja luomet oli kyl aivan täynnä tota liimaa (ja joka muu paikka), mut tekemällähän tän oppii. Ja sitähän tää on; toistojen toistojen toistoja! on avainsana tässä hommassa. Eli ihan väkisin tuun kyllä joka päivä ainakin viikon verran tästä eteenpäin laittaan ittelleni tekoripset, prkl!
Hankaluutta toi noi mun viimeiset pidennyshaiveneni, jotka meinas ihan väkisin olla tiellä laitossa. 






Laitoin ripset mun arkimeikin päälle. Jani mainitsi,et nää kyseiset ripset (ostin kaksi erilaista mallia) sopis tumman meikin kanssa, ja kävin pikaisesti väsään sellaisen. Miksi aina sillon kun meikin tekee pikaisesti ja "hätäisesti" niin meikki onnistuu liiankin hyvin! Ok, pitäis hieman häivyttää ja siistiä meikkiä, mut tää on törkee hyvä bilemeikki! Mut sit koskaan kun oikeesti tekee illan bilemeikkiä, menee joku aina pieleen! OH WHY!?




 
 Harmiksemme iphonen kuvalaatu näin iltasella on törkeen huono, mut näillä mennään.  

Loppuun viel kevennys kuva, kun Jani alko naurattaan ja klikkasin samalla ittestäni kuvan. Näillä naamoilla ja ilmeillä siis mennään ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti