sunnuntai 12. elokuuta 2012

Koulukassi pakattuna

Huomenna amiskoulun ensimmäinen päivä. Jänskää!

Kaameeta vaan, kun täältä kestää ajaa Tampereelle kouluun n.40minuuttia (+/- aamuruuhkat) ja aamutoimiin mulla menee se 40-60min, joten herätys on melko aikasin. Huomenna pitää koululla olla klo08.30, eikä hajuukaan tulevasta lukujärjestyksestä.

Kai tää eka kuukausi menee rennosti "nimileikkien" ja muiden tutustumisten ohella(?). Plaah, mä oon leikkiny vähän liian monet nimileikit ja tutustumisleikit jo tähän elämään... No kai niitä aina jaksaa leikkiä ja tutustua uusiin tyyppeihin ja paikkoihin. Nice.





 Huomisesta lähtien alan taas kesäloman jäljiltä tsiikaan syömisiä ja käymään ahkerammin salilla. Ens viikolla saan myös varattua mun ilmaisen PT (Personal Trainer)- kertani ja saan saliohjelman (yök- inhoon salilla reenaamista), jej. Mun ei pitänyt tietoisesti olla "lomalla" syömisistä, ym. mut niin se vaan meni tän koko sählingin keskellä. Mut toisaalta ihan hyvä, et pitää pienen paussin.

Meidän on kauan pitänyt ostaa tehosekoittimen,mut nyt yritetään tosissaan tsiikata mieleistä ja käydä sellanen ostaan. Saisin niin kivasti tehtyy sillä ittelleni jonkun aamuprotusku(yi)pirtelön, jonka voin koulumatkalla motarilla vetäistä nassuuni.




Toinen, mitä mennään huomenna Janin kaa metsästään, on mulle uuden salikengät. Mulla on paskat polvet, tai enemmänkin paska oikea polvi, ja se alkaa reistaileen melko nopeesti reenien aikana. En pysty käymään kahta peräkkäistä päivää jumpissa, kun muutoin polvet huutaa hoosiannaa loppuviikon. En myöskään pysty meneen kaikkiin jalkajumppiin, kuten steppiin, koska mun polvet ei yksinkertaisesti kestä sitä. Joskus oon ollut Intersportilla testaileen kenkiä ja myyjä nappassut mun jaloista kuvat (sellasella masiinalla, jonka päälle pitää nousta seisoon, ym.) ja se sano,et kannattaa ostaa tietynlaiset kengät ja kyseli,et onks mulla polviongelmia. Mut niin, nyt ei enää noilla vanhoilla kengillä voi edes normijumpissa käydä, kun varpaat tulee esille kengistä, niin on aika ostaa kunnon bootsit salille.


ÄYÄYÄYÄYÄYÄYÄYÄäyäyäyyä, nyt mun jalkahoitovesi alkaa jo haaleneen, joten rasvailen futut (jalat) ja taidan painua pehkuihin pyöriin ja kieriin (herätys n. 7tunnin päästä). Saa nähdä monenko tunnin yöunet ens yönä nukkuu (päikkärit rule!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti