tiistai 5. kesäkuuta 2012

Shopping

Eilen tatuoinnin jälkeen Kira lähti mun seuraksi kuluttaan aikaa Tampereen keskustaan. Käväistiin syömässä meidän peruspaikassa Picnicissä ja koluttiin Tampereen jo valmiiksi koluttuja kauppoja.

Mua on jäänyt harmitta,etten ostanut keväällä punaista hennesin farkkutakkia mut oloilutakiksi, mut nyt löysin sille korvaajan samaisesta puljusta! Baseballtakkimainen takki, jossa harmaat collagehihat ja musta farkkuliivi sopii mulle enemmän ko täydellisesti oloilutakiksi (= sellanen takki, minkä voi heittää aina pikaseen päälle). Harmi vaan, kun takki ei meinannut mennä kiinni mulla edes koossa42. Kuitenkin toi koko 42 näytti muutoin niin isolta, et pääsyttiin Kiran kaa lopulta pienempään kokoon 40. Takki näyttää hyvältä, mutta ei (ainakaan vielä) mene kiinni. Tää kyl sit taas toisaalta on sen tyylinen takki, et sen ei kuulukaan mennä kiinni (liian isot tissit? NOT!).


Oon myös kahtellu,et haluisin räväkät aurinkolasit. Mm. hennesissä on ihanan värisiä ja erimallisia laseja, eikä hintakaan ole kummoinen. Nyt mukaan lähti punertavat lasit, mutta muutamat ihanat mintun vihreet ja glitterilasit jäi viel muhiin hennesin hyllyille.
Kuvan korvikset lähti myös mukaan. Korvikset tuo mieleen Aamiainen Tiffanylla- leffan ja Audrey Hepburnin.


Ginasta ostin alehapsupaidan/mekon ja valkoisen pitsimekon. Tätä pitsimekkoa oon kokeillut jokaikisessä putiikissa, koossa ja värissä, enkä vaan oo jotenkin saanut ostettua sitä. Usein oon jopa laittanut mekon varaukseen, noutamatta sitä kuitenkaan koskaan. Kauan pallottelin, et ottaisinko mustan vai valkoisen pitsimekon, mut kaverien mielipiteen kautta päädyin valkoiseen. Se on myös enemmän kesän väri + oon haaveillut mustaa tyköistuvaa pitsimekkoa esmes ens syksysksi/talveksi. Kaikenlisäksi Ginassa mekko oli halvin, mitä oon nähnyt, sillä nää on maksanut muualla sen 50e, kun Ginassa se oli muistaakseni max.30e.


Sit kiikutimme takapuolemme Koskariin ja Cubukseen (Zuubukseen, kuten tv-mainoksissa lausutaan). Oon kuolannut Cubuksen nettikaupassa tätä vaaleeta tuubimekkoa. Mun mielestä se hipoo kuvassa täydellisyyttä, eikä ole hinnalla pilattu. Nyt oli sit pakko juosta kyseiseen kauppaan tsiikaan mekko, mutta sitä ei enää ollut tuossa värissä. Mekkoa löytyi yksi koko persikan värisenä, mutta siitä jo saattoi nähdä kuinka rumaa mekon kangas oli. Miten ne saakin usein kuviin ja mainoksiin vaatteen näyttämään niin upeelta ja hienolta, mutta luonnossa sen on kaameeta mummolan verhokangasta valmiiksi nukkautuneena!? Cubuksesta mukaan lähti uusi clutch (lue;korulaukku) ja korvikset.



Käytiin myös JC:ssä, josta löytyy aina kivoja alekoruja (muuta sieltä en koskaan ostakaan). Keskimmäinen kuparisen kultainen kaulakoru normihintainen, muut kaksi alehintaan eurolla kappale.


Nyt istun Iittalassa odottelemassa, että Jani pääsee himaan ja lähdetään hakeen viimeistä muuttokuormaa Kokkolasta! Oon pakkaillut ja siivonnut koko päivän noita mun vaatteita ja ihan hävettää, kuinka paljon niitä onkaan! Syksyllä siis tulossa kuukauden kirppispöytävaraus ja kaikki turhuudet pois.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti