maanantai 18. kesäkuuta 2012

Rippijuhlat

Eilen sunnuntaina oli rakkaan serkkuni Kiran rippijuhlat.




 Meidän lauluryhmä esiintyi siellä, ja yhteinen asukokonaisuus idea oli "jotain leopardia". Leopardi-printti ei ole mielestäni kovinkaa juhlallinen (riippuu tietenkin hirveesti), joten pähkäilin asua kauan. Laitanko vaan leo-printin asuksi, vai ottaisinko kaksi asua vai kuinka nyt etenen ja toimin.







Toisekseen halusin kovin pukeutua koko mustaan, mutta onko se nyt niin hyvä rippijuhla-asun väri(?). Toisaalta minulla on aina ollut rippijuhlissa mustaa.

 Tässä olen oppinut,että päälle pitää laittaa sellainen asu, mikä itseään miellyttää. Löysin muuton yhteydessä kaappini uumenista Kapphalin alesta ostetun mustan mekon isoilla sifonki-hihoilla. Mekossa on iso kaula-aukko, joten kiva kaulakoru sopii kuin täydellisesti asuun. Avokki ei pitänyt asusta, mutta enhän minä välittänyt. Siinä mun oli hyvä olla.

tässä kokeilin eri asustevaihtoehtoja edellisiltana


 Mukaan nappasin kuitenkin varoiksi vielä kukkamekon ja leo-mekon, jos mieli muuttuu, mutta lopulta pysyin päätöksessäni. Leo-vivahteen asuun sain, kun vyötärövyön vaihdoin leo-huiviin (kietaisin sen vyöksi).

Kesän iloa ja pirteyttä yritin taasen hakea huulipunalla, mikä olikin kirkkaan oranssi (kuvat eivät anna oikeutta huulipunan todelliselle pigmentille). Vaikka tein hyvän pohjustuksen, punaa piti lisätä melkoisesti aika-ajoin. Tää Make up storen oranssi puna kaikenlisäksi hieman kuivattaa huulia, eli kosteutus ennen ja jälkeen on tärkeetä.

kuin kaksi marjaa < 33




Juhlat ja keikat oli ja meni ja hauskaa oli! Olin väsynyt ennen juhlia, mutta piristyin kovin hyvästä menosta! Mutta olin myös törkeen naatti päivän päätteeksi kaiken sählingin jälkeen.

Tänään matkaan Hämeenlinnan työkkäriin merkkaan itseni työttömäksi. Saa nähdä mitä siitäkin tulee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti