perjantai 18. toukokuuta 2012

Kultaisen vivahteikas meikki

Mistä huomaa,et oon kipee ja jumissa neljän seinän sisällä? > kirjoitan päivässä vähintään kaksi turhaa postausta tänne.




Maanantaista saakka olen ollut aaltoillen kipee. Eilen oli hyväolo, mut sit piti tietenkin heti alkaa hiki virraten siivoilla ja pakkailla, joten varmaan senkin takia tänään oli kahta kauheempi olo. Iltapäivään mennessä olo kuitenkin helpotti, ja aloin meikkaileen ja lakkaan kynsiä aikani kuluksi. 

Kynnet lakkasin saman väriseksi, mitä mun nenästä tulee räkää (important information!), eli neon keltaista räkää!



Yritin myös ahkerasti kammata ja lakata tukkaani muhkeasti ylös, niin että kaikki hiukset menis taakse. Haluaisin kovin,et joku opettais mua laittaan mun tukkaa ja tekeen kivoja kampauksia lyhyelle tukalle!! Ensi viikolla leikkaus+väri-aika, jospa sieltä kyselisin neuvoja ja vinkkejä.




Meikkiin löysin mun vanhan Joe Blasco- luomiväripaletin, mistä löytyy kultaisia, kimalteisia ja punaisen ruskeita sävyjä (kuten silmämeikistä). Kultainen ja tän tyylinen meikki sopii älyttömän hyvin muutoin kesään, mut ei kukaan kuumana kesäpäivänä jaksa tällaisia meikkejä kyl alkaa väsätä. Meikkipohja on liian tumma (mikä luojan kiitos ei kuvista näy!), koska käytin vanhan vääränvärisen meikkivoiteeni jämiä tähän kokeiluun.

Jospa lopettaisin nää turhat jaarittelut ja menisin tekeen safkaa. Vatsa kurnii siihen malliin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti