sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Viikonloppu

Pitkästä aikaa viikonloppu, jolloin Teresa ei lähtenyt ulos!! Jee!
Paitsi, että olisin kyllä voinutkin, ainakin mieli teki :P



Lauantaina käväistiin Jyväskylässä kahtoon ihanaista siskontyttöä < 333333
Oli kovin suloinen tapaus! Oli myös kiva päivä, kun aamulla aikaisin lähdettiin ajeleen Jyväskylään päin (n.3tunnin matka) ja iltapäivällä sitten takas.
Oona teki hyvää uunilohta ja uunikasviksia, nam! Mut itse sorruin myös patongin hiilariseen maailmaan, ja vedinkin porukan patongit nassuun :D Kahvin päälle vielä kaksi Oonan suklaakeksiä ja Teresan kalorit oli käytetty. Toisaalta iha jees, kun tosta kertyi mun koko päivän safkat, varsinkin ko matkoihin jo meni puol päivää.

Ja sit ilokseni huomasin virheen mun kalorilaskurissa perjantain kohdalla; mulla piti olla 146g perunaa, mut siellä luki 146g perunaJAUHOJA. Eli mäkki-mätönkin jälkeen mulle jäi sille päivälle n.370 kaloria kulutettavaksi, mikä sit kompensoitui kivasti lauantain-safkoilla. Onneks.

Tänään taas illaksi väsään karppitortilloja ja kokeilen tuota Old ElPaso- guacamolea. Kannattaa välillä lukaista noita tuoteselostuksia, sillä esmes Pirkan guacamole-purkissa EI OLE OLLENKAAn avokadoa, vaan avokadojauhetta muutama prosentti. SantaMarian guacamolessa on vajaa 2% avokadoa ja tässä uudessa Old ElPasossa jopa yli 20% avokadoa. Tekisin mielelläni itse, mutta en ole vielä löytänyt sellaista reseptiä guacamolen tekoon,et se mulle maistuis. Kaikki mun kokeilut on ollu kaameen makuisia (?)

Tänään oli siivouspäivä ja Janikin sai pakattua muutaman dvd.n pahvilootiin. Pääsiäisviikonloppuna lähdetään kahdella autolla vetään ensimmäistä muuttokuormaa tuonne Iittalaan päin. Kuitenkin kesäkuu vielä maksetaan tänne Kokkolaan vuokraa, eli kiirusta ei sinäänsä oo. Ensimmäisenä tyhjennetään varasto ja parveke. Kaikki kamat, joita edes funtsin mielessäni,et "tulenko tarvitsemaan tätä kevään aikana Kokkolassa" ei viedä pois. Ei sitä koskaan tiedä, vaikka tarvitsisinkin mun piikkimattoa tai tiettyjä korkkareita just toukokuun aikana!
Ja ihana päästä sisustelemaan uutta kotia :))))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti