sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Täydellistä päivä- ja yövoidetta etsiessä

Monet etsii sitä täydellistä meikkivoidetta, mutta minä päivä- ja yövoidetta. Iho muuttuu vuodenaikojen, ilmaston, stressin ja muutenkin elämäntyylin mukaan.

Mutta nyt olis kesäksi 2012 metsästys käynnissä etsiessäni täydellistä voidetta, joka kosteuttaa, suojaa ja heleyttää ihon miellyttäväksi. Usein, varsinkin kesäkuumalla on inhottava läträtä rasvojen kanssa, mutta ainakin mun iho tarvitsee kosteuden ja suojan voiteista. Kesäisin on nihkee käyttää meikkiä, joten voide voisi olla myös heleästi päivettävä, jottei paksua meikkikerrosta tarvitsisi laittaa kun pakon tarpeessa.

Viime kesän ja koko vuoden siitä eteenpäin olen käyttänyt Biothermin Aquasource geelimäistä voidetta (tätä löytyy myös enempi rasvamaisena). Oon tykännyt tästä todella paljon, mut nyt mieli halajaa uutta. Eikä tämä biothermin voide ole mitenkään päivettävä, joten se ei käy mun haluihin.



Oon myös kokeillut paljon hekutettua Garnierin BB-voidetta, joka ei kyllä mulle sopinut. Käytän tuotteen kyllä loppuun niin,että laitan sitä ehkä joka toinen viikonloppu, mut muutoin ei tuu käytettyä. Tuote karisee mun kasviolta pois, mikä mahdollisesti kertoo et mun iho a) ei ole ollut tarpeeksi puhdas tai b) ei ole tarpeeksi kosteutettu (kai?). Mut oon kyl puhdistanut extra-huolellisesti, ja kokeillut jopa laittaa kosteusvoiteen BB-voiteen alle, mut ei. Mä saan myös hirveen kasan mustapäitä tästä voiteesta, joten on selvää etten tuu sitä hirveesti käyttään.

Toinen olis yövoide, jonka pitäis olla sen verran tuhti, kosteuttava ja ravinteikas, et iho sais naminamia yön aikana. Oon diggaillu Biothermin Skin Energeticin lilapurkkisesta yövoiteesta, mut sillekin etsiskelen uutta kokeiluun. Välillä käytän myös Nivean perusvoidetta maskina yön yli, mut tätä ei voi tehdä kun muutaman kerran viikossa aineen tahmasuuden ja raskauden vuoksi. 

Eli eikun netin uumeniin ja etsiin mielipiteitä voiteista. Suositella myös saa suoraan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti