lauantai 14. huhtikuuta 2012

Ideparki

Perjantaina käväistiin Janin kaa pikapikaa Anttilassa, josta mukaan lähti leffoja ja levyjä niin Janille ku mullekin. Itelleni ostin Audrey Hepburnin leffapaketin, joka sisälsi mm. Breakfeast at Tiffanys ja Loma Roomassa. Sieltä sitten haetiin Kira meille yöksi Iittalaan.

Jani heitettiin sateessa himaan ja me Kiran kanssa ajettiin Ideaparkkiin koluaan kauppoja. Useampi tunti siellä tietenkin vierähti ja mukaan lähti kaikke kivaa :P
Ihanaa, kun me Kiran kaa jutskataan hyvin yhteen, mut sit taas (ehkä iästä johtuen) diggaillaan eri asioista. Usein Kira sivistää mua jutuilla ja asioilla ja mä teen sille samoin. Esmes käytän Kiran ruokapaikoissa syömässä sapuskoja, joista se ei oo kuulutkaan. Esimerkkinä sushi. Nyt se kuuli ensimmäistä kertaa bageleista, joita käytiin sit syömässä Arnoldsilla. Oli namnam.

Ideparkista illalla kauppojen sulkeutuessa ajettiin Iittalaan, tehtiin hyvää sapuskaa, koottiin UFFi vaatteita ja pakattini mun kamoja kasaan. Kiva päivä siis.

Mut Ideaparkin ostoksista olin NIIN innoissani! Ostin muutaman ostoksen, joita oon jo kauan katsellut, mut nyt sain sit ostettua. Esmes oon kauan etsinyt valkoisia neuleita, ja olin kauan mieltynyt Carlingsin ja Cubuksen about 30euron neuleisiin. Ostin molemmat (Cubuksen kylläkin n. viikko sitten).



Cubuksesta kävin myös ostamassa hameen ja 2xkevyempää neuletta kesäksi. Mun kesä tulee oleen täynnä kevyitä neuleita.



luonnon valkonen ja persikan väriset ostin, toinen ei siis kuvassa ;)


Mangosta lähti mukaan päivän, ehkä koko vuoden paras ostos; musta pitsinen hame. LOVE LOVE LOVE IT! Ostin myös kokeiluna Mangon mustan topin noiden mun piecesien ja onlyn toppien jälkeen. Mangosta ostin mukaani myös kultaisen rannekorun, jota oon kuolannut niin nettikaupassa kun livenä useampaan otteeseen.


Mangossa oli myös törkeen upee kultainen paljetti hame, mikä ainakin vielä jäi kauppaan. Mut paljettikiilto silmissäni ostin hennesin alesta sinisen hameen sit kuitenkin tilalle.



Kuten Kirankin kaa jutskattiin, oon nyt mieltynyt ihan törkeesti kultaisiin koruihin. Ja sen huomaa ostoskassista;



 GinaTricosta lähti mukaan myös kultainen ketjuvyö. Mä niiin tiesin jo syksyllä,et nää tulee niin kauppoihin keväällä, ja haalinkin jokaikisen ketjuvyön kaupoista ja kirppiksiltä.



Nyt ollaan takaisin Kokkolassa, mut ensi viikolla lähden jo taas takaisin Tampereelle Kiralle ja Kirsille :) Can`t wait!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti