perjantai 27. huhtikuuta 2012

Ideaparkki 27042012

Oon nukkunut pari päivää huonosti. En sika huonosti, mut huonosti. Useampana aamuna oon herännyt klo10.10 herätykseen sillä ajatuksella,et "mähän just nukahdin!". Sit kuitenkin päässä alkaa näin kevätstressin aikaan pyöriin heti kaikki jutut, niin mun on heti noustava ylös aamuteelle.



Tosta heti poimin aamuTEEN. Mun Detox- kuurien aikana sain kahvinjuontiani vähennettyä huomattavasti, enkä nyt juo kun n. joka toinen päivä kupin tai pari kahvia. Siihen tilalle on tullut erilaiset teet. Teet ovat terveellisempia kuin kahvi, varsinkin vihreä tee. Kyllä aina toisinaan tekee mieli kunnon kahvia, kuten tänään Arnoldsin kahvia, mut se onkin ihan erinmakuista ku meidän normi suodatinkofeiini. Sukulaiset ja tuttavat eivät vaan meinaa vielä ymmärtää, etten tarvitse kahvia niin paljoa kun aiemmin. Mut oon siis todella tyytyväinen moiseen muutokseen :)


ai mikä sekasotku tuol takan!?

Aamulla tsiikailin tosta ketoosista ja karppauksesta. Laitoin kalorilaskuriin raksin kohtaan "ketogeeninen dietti", ja se laitto mulle 7g hiilareita per päivä! Se musta on jo liian vähän! Mut onneks lukaisin muutamia artikkeleita ja kertomuksia ketoosista ja karppausesta, et monilla hiilareit pyörii 20-50g kohdilla, et kukaan ei mun silmiin ainakaan puhunut paljookaan alle 20g hiilari dietistä.
Eilinen meni siinä 43g hiilareilla ja tänään vähän vähemmän, mut musta voin ihan hyvin tyyliin viikon mennä siinä 30-40g hiilareilla ja mennän hiljalleen kohti pienempää hiilarimäärää, eikä tiputtaa heti kaikki kasvikset ja pienetkin hiilareit poies. Noh, kahtoo ja kokeilee nyt....

vaihdoin sittenkin paitaa, kun tuo huulipuna oli jo tarpeeks räikee asuun.


Iltapäivällä suuntasin Ideaparkkiin yksinäni, kun Jani jäi tuijotteleen sarjoja ja tekeen koulujuttuja (mun vuoro istuu enempi koneella on huomenna). Siellähän se loppupäivä meni pyöriessä. Yhdessä vaiheessa alkoi huimaan hieman, mut sit menin Arnoldsille kahville ja olo helpotti huomattavasti (hieman tarkastelen mun olotilaa nyt tän karppauksen aikana). Ideaparkissa oli joku yleinen "midseasons sale", eli melkoisesti tuotteita alennuskessa. Ite suuntasin heti uuteen lempparikauppaan Mangoon, josta lähtikin mukaan melkoisesti kama. Cubuksessa oli myös kaikki normihintaiset tuotteet -30% muistaakseni sunnuntaihin saakka (!!).



Ideaparkista kaupan kautta kotiin (Janille mozzarellapizzaa ja ite lusikoin avokadoa). Kohta tuijotetaan Salkkarit ja painutaan pehkuihin. Huomenna Tampereelle kahtoon teatteria kullan kanssa < 33

Cubus 39,90e - 30%

Cubus ~9,90e

Mango 24,90e

Mango 19,90e

Mango 19,90e (huono kuva!!)

Spirit Store 4,95e


Spirit Store raidallinen mekko 25e- 10% (opiskelija-ale)

kyseessä siis mekko, ei paita. Pahoittelen tissivakoni.

Mango 4,95e


SpiritStore vyö n.6e, mut ajattelin tehdä tosta uuden hihnan laukulle (tai sit käyttää vaan vyönä)

SpiritStore kaulakoru 7,95e

laukun hihna Spirit Store n.6e

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti