perjantai 30. maaliskuuta 2012

synttärit

Teresa-neiti täytti tänään huimat 24 vuotta. HUI!

Enpä oo koskaan perustanut näillä synttäreille. Ainut kiva on ollu usein,et vietetään juhlat kavereiden kesken. Mut tänä viikonloppuna kaikki (!) lähtee muualle, sniif. No ei nyt, juhlitaan sitten ensi viikolla ;) Huomenna mulla on aikanen herätys kuitenkin, sillä lähdetään mahd. aikaisin (yritetään klo9 olla liikkeellä) Jyväskylään kahtoon mun siskontyttöö < 3

kattokaa mikä kirja löydettiin!

Tänään on ollut taas monitoimipäivä. Aamulla herätys terveydenhoitajalle (uusi ehkäsypilleri, ko mul on tän vuoden aikana tullu nyt kahdet menkat kuussa- WTF!).

Sieltä pikaisesti himaan syömään ja takaisin kaupungille kaverin kaa kierteleen. Sieltä lähti mukaan muutama safkakirja ja lahjoja pikkusöpöläiselle.
Sieltä sit Janin kaa kaupan kautta jumppiin; sh`bam ja bodupump.
Sain Janilta synttärilahjaksi kauan haaveilemani sykemittarin, jonka laitoin heti käyttöön.
Mulla oli ns. keskiverto jumpat ja kulutin 1,5h jumpissa mittarin mukaan 780 kaloria! Ihan mieletön määrä siis! Kun laitan kalorilaskurin liikunta-osioon samat jumpat aikoineen (se ei siis laske mukaan sykkeitä ja oikeeta kulutusta, vaan antaa ns. arvion), niin sen mukaan kulutan 530 kaloria. Eli hirvee ero!! Oon nyt keksinyt syitä, miksen oo tässä muutaman viikon aikana laihtunut paljon kakkaakaan, niin onko tässä vastaus!?

lapsille suunnattu!

Laihdutin kahden edellisen kuukauden aikana n.7kg ilman liikuntaa (olin Tampereella, enkä oikeesti liikkunut paljookaa). Nyt kun tulin takas Kokkolaan ja aloin käymään jumpissa, paino on pysynyt suht samana. Mulla on kalorilaskurissa toi -500kalorin vaje normaaliin päivittäiseen kaloreihin, ja mun tulee syödä kaikki liikuntakalorit tai keho menee ns. säästöliekille ja aineenvaihdunta hidastuu. Mut nyt siis sykemittari käyttöön ja kalorit kuriin!

Niin ja piti avautua tukasta! Oon ollut tosi tyytyväinen tähän ruskeeseen väriin! Eilen kävin ostaan ton ruskeen Color Maskin, josta oli 3 eri vaihtoehtoa. Myyjä suositteli mulle tumminta, ja kysyin monta kertaa "eihän tää tee mun päästä mustaa". Myyjän mukaan ei varmasti tuu tekeen,... mut nyt mun nuppi on aivan musta!! Jollei tää lähde seuraavassa pesussa pois, niin mä käyn hieman aukoon maanantaina päätäni tonne! Nimenomaan en halunnut mustaa päätä, ja nyt sellanen mulla on! ARGH!

Synttäreiden ja suuren kalorivajeen kunniaksi ajoin Mcdonaldsin Drive-innille;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti