perjantai 23. maaliskuuta 2012

Punainen tukkako?

Miul on jälleen tukkakriisi.




Mun oma tukka on huonossa kunnossa syksyn väripoistojen vuoksi (monta monta väripoistoo takana). Parturikampaaja suositteli,et tän jälkeen otan pidennykset pois ja annan oman tukan hetken levähätää. Tämä teippien poistohetki on tässä n.3viikon sisään. Antaisin oman tukan kasvaa noin 2-3kuukauden ajan, ennen kuin laitan uudet teipit, viimeistään heinäkuussa takaisin.




Eli olenko lyhyt tukaisena punapäänä vai värjäisinkö suklaan ruskeaksi?!
Tykkään punaisesta, mut mulla on joulusta asti jo ollut tää väri. Toisekseen, musta tää väri sopii mulle pidennysten kaa, ei ilman (oma tukka _lyhyt). Ja sit kesällä on todella nihkeetä lähtee punaista väriä pitään yllä, kun muutoinkin koko ajan hikoo ja käy uimassa (väri valuu jo nyt pumppi-tunneilla). Mutta silti emmin; kumpi oliskaan parempi?

Jos ja kun värjään ruskeaksi, haluaisin jonkun kivan ruskean värin, sillä ihan perusruskeeta tukkaa mulle ei oo vuosiin ollu. Hm... on se elämä vaikeaa!
Ja kuten kuvistakin huomaa, opettelin tänään taas GHD:llä tekeen kiharoita, ja ne alkaa hiljalleen rullautuun mun mieleni mukaan! :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti