perjantai 2. maaliskuuta 2012

Koiravahtina

Hiihtoloma, eli meillä amkissa itsenäisentyöskentelyn viikko ja mie jumitan koiravahtina. Täti ja Kira lähti muiden kanssa Teneriffan lämpöön viikoksi ja mä sairastan koiran kanssa Tampereella.



No ei kyl oo hirveesti valittamista. Kaveri oli seurana su-ke, ko työstettiin opparia. Nyt oon sit koiruuden kanssa kahden sunnuntaihin saakka, kunnes kotiväki tulee takaisin.


juujuu, raita ja kukkakuosi ei sovi keskenään, mutten jaksanut vaihtaa kuvan takia paitaakaan.



Onneks oon varautunut psyykkisesi tähän karvan määrään, mut voi luoja! Kaikkialla on karvaa! Ja mä oon hieman allerginen karvaisille eläimille, mut hyvää siedätyshoitoa tää onkin!


kuvassa uusi Ginan lempparikaulakoru < 3




Meillä on ollut kissaa ja koiraa, mut nyt ei moneen vuoteen oo ollut mitään. Ja niillä joilla oon ollu eläimii, oon ollu melko lyhyen ajan. Nyt oon huomioinut,et jos oon 1-2päivää jossain eläimellisellä kylässä, niin tarvitsen antihistamiinin tai sit kärsin nenän tukkoisuudesta, silmien vuotamisesta ja "hömpästä" olosta. Oon luullu koko viikon,et mulla olis hieman lämpöö. Olo on vetämätön, nukuttaa ja hieman huippaa. Tossa kuitenin äidin kaa jutellessa,hälläkin on aina samalaisia oireita karvaisten asukkien kanssa (!).Eli onko kyseessä tauti vai allergia? Testeihin pitäis juu jossain vaiheessa mennä. Mut uskon ja toivon,et saan tän "allergian" kuriin, sillä ollaan suunnittelemassa Janin kaa omaa koiranpentua syksymmällä. Miten sit käy?!

1 kommentti:

  1. teille hyvää siedätyshoitoa! kyllä te siihen totutte :) <3 koiria vaan kehiin! ;D

    VastaaPoista