maanantai 12. maaliskuuta 2012

Kirakirakirakira ja tukka-asiaa

Tässä iPhonesta muutamia kuvia Kirasta ja musta.





Tossa funtsin mun tukkaa. Tää tarvitsis tossa muutaman viikon sisään uuden punaisen värjäyksen, mut epäilen etten jaksa moista operaatiota tehdä. Alan hiljalleen oleen taas kyllästynyt mun punaiseen tukkaan ja himoitsen jotain tosi tavis-väriä, kuten suklaan ruskeeta.




Oon nyt innostunut pitään tota tukkaa tuolleen toispuoleisesti ja just ns. väärällä puolella, mitä normaalisti pidän. Ihanan ero tuo pieni muutos päivään.





Tossa muutamassa kuvassa näkee kivasti, kun kattoo oikeesta kulmasta sillai,et mulla muka olis tosi lyhyt tukka, kuinka hyvin mulel lyhyt tukka kyl sopii. Oon ihan innoissani kun maaliskuun lopulla otan pidennykset pois, leikkaan lyhyen tukan ja värjään pään ruskeeksi. Jeejeejee!
Mä oon niin huono pitään samaa tukkaa monta kuukautta peräkkäin... not my thing. Mut mullakin on ollut kyl hemmetin monta tukkatyyliä tässä vuosien varrella, että! Mikäköhän on ollut the top, eli paras hiustyyli?!

niin by the way: SAIN VARATTUA KAKSI TATUOINTIAIKAA 23.5 ja 4.6 !!!!

1 kommentti:

  1. mikä ilme tossa mun kakkos kuvassa..xDD uulalaa nyt eiku vauhdilla suunnitteleen tatskoja ;-DDDDD

    VastaaPoista