keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

just joo

Olin ottanut kuvan illan sapuskasta, eli kylmäsavulohi+ pinjansiemensalaatista. Mutta koska kokeilin uuta iPhonen kuvaohjelmaa, se ei tallentanutkaan kuvaa normaalisti, eikä mulle tullu mieleenkään tarkistaa moista.
Noh, ette saa mun salaattikuvaa, byyhyy.
Saatte mun väsymyskuvat, sillä tää kevätaurinko ja muutenkin kevätstressi ilmentyy mussa tajuttomana väsymyksenä! Tänään herätys lääkäriin klo06.45 ja koko iltapäivän (klo12-16) makoilin sängysäs puoliunessa ja tuijotin The Hillsien 6.tuotantokautta.



Tänään menin yleislääkärin puheille klo08 aikoihin aamulla (siksi aikainen herätys). Halusin allergiatesteihin, sillä epäilen et mulla on jonkinsortin allergia karvaisia kavereitamme kohtaan, ja me haluttais kuitenkin hommata syssymmällä koiruus Janin kaa. Lääkäri paasasi,etti ne testit näytä todellista kuvaa eikä niistä oikein saa kuulema mitään oikein irti. Lääkäri myös paasasin pitkään siedätyshoidosta, johon myös itse vahvasti uskon. Siedätyshoito siis tarkoittais,et pyrkisin olemana enemmän ja enemmän tekemisissä karvaisten eläinten kanssa, jolloin keho ja immuniteetti tottuu tähän ja lopulta allergiaoireet häviävät. Onneksi oon jo pyytänyt siskon kahta koiruutta meille kylään viikoksi tai pariksi, et hieman kokeiltais, miten mä reakoin niihin.
Mut kiinnostuksesta jankkasin itselleni allergiatestin, josta näkyy siitepölyallergiat ja kissa/koira/hevonen allergiat. Eli kun tässä odotellaan aikaa allergiatestiin, niin Jani lukee koirakirjat ja kattoo kaikenmaailman koirakuiskaaja-ohjelmat läpikotaisin (se mm. lukee tota koirakirjaansa ääneen iltaisin < 3 ). Mut olishan tollanen perheenlisäys huikeeta!

eemeli pentuna


samaa näköä?

Tällä hetkellä tyydyn väsy-kuvan Ville Valaaseen < 3 .. ja Janiin, tietty.



Nyt on mehut poissa, kun kävin hyppiin combatissa ja sen jälkeen kaverin kaa infrapunasaunaan < 3 (onpas tässä postauksessa paljon sydämiä!)

ps. R.I.P teipit, nyt mennään lyhyellä tukalla. Huomenna leikkaan vieläkin lyhyemmäks + ruskee väri


2 kommenttia:

  1. mun mielestä tuo eemeli + teresa kuva pitäs laittaa faceen ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kuva on jo facessa!! Mut mul on se koko kuvasarja tolta kerralta muistona! < 3

      Poista