lauantai 24. maaliskuuta 2012

bartytime 23.3

Eilen lähdin taas ulos kavereiden kaa. Rakastan laittautumista, ihmisten näkemistä ja kavereiden kaa hengailua, mut ton alkoholin läträystä voisin hieman vähentää. Kaameesti kaloreita, syömiset menee sekaisin ja seuraava päivä ihan piloille. Tänäänkin oli kaamee krapula, vaikken nyt niin ihmeen paljon kitannut tuota ilolitkua naamaani.
Olin kuitenkin älyttömän tyytyväinen kerrankin mun asuvalintaan, ja ajattelin myös kuvien kautta hieman hahmottaa tätä asua. Harmikseni kuvat on otettu alkoholin vahvistamana phonella aamuyöstä, valomerkin jälkeen. Jotain kuvaa asusta kuitenkin saa...









Päällä Veromodan silkki paituli, jonka oon ostanut kirppikseltä. Toi alkaa jo oleen aika loppuunkulunut paita ja oon ihan hulluna etsinyt korvaajaa sille, mutten mistään löydä ton veroista paitaa! SNIIF!
Takkina toimi myös Veromodan sirkus-takki, jonka ostin muutama kuukausi sitten alesta. Takin oikee hinta oli 150e, mut mie maksoin 15e :D
Jalassa toimi GT:n mustat farkkushortsit ja kuvioidut sukkikset. Eilen oli tanssi-ilta, joten jalassa olis hennesin balleriinat, jotta pääseen kunnolla sheikkaan!!

Tän illan taidan pysyä kotosalla, mut ensi viikonloppuna mulla onkin synttärit + sain törkeen kasan ilmaislippuja Kokkolan Komiaan (eli jos joku tarvii lippua perjantaina Komiaan, niin täältä saa!)

ps. hyvä ekaks postata terveellisistä ruuista ja sit biletyksestä. Tasapaino, eikös

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti